16:59 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عرضه خودرو در بورس

انتظار شروع موج صعودی شاخص با اصلاح ۱۵ درصدی قیمت ها و تثبیت نرخ ارز
ماد برتر- پس از اصلاح ۱۵ درصدی قیمت ها در دو هفته و با نزدیک شدن سهام بزرگ به سطوح حمایتی، تثبیت نرخ ارز در ۲۵ هزار تومان و رشد قیمت های جهانی ، می توان انتظار شروع یک موج صعودی را داشت.
ارتقای کیفیت تولید با عرضه خودرو در بورس کالا
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس معتقد است: عرضه خودرو در بورس کالا از رانت، فساد و دلالی در بازار خودرو جلوگیری می‌کند و با اجرای طرح مجلس، خودروسازان با افزایش تولید، کیفیت و ایمنی، مشمول دریافت پاداش می‌شوند که این می‌تواند انگیزه‌ای برای رشد این صنعت و کیفیت تولیدات داخلی باشد.
عرضه خودرو در بورس، از شروط مجلس برای واردات
ماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شرایط چهارگانه واردات خودرو در طرح ساماندهی صنعت خودرو را تشریح کرد.
پیش بینی آثار مثبت مشوق های جدید خودروسازان در طرح منتظر رای سران قوا
نماد برتر- درحالی طرح جهش تولید خودرو منتظر رای شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه است که آثار مثبت مشوق های جدید خودروسازان ، پیش بینی شد .
اثر چهار عامل بر امکان کانون توجه قرار گرفتن بورس برای سرمایه‌گذاران
نماد برتر- با سبزپوشی بی سابقه شاخص برای ۶ روز پیاپی از شروع ریزش بورس و اثر چهار عامل این امکان وجود دارد که بازار سرمایه بار دیگر در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد.
عرضه خودرو در بورس قیمت‌ها را کاهش می‌دهد/ آخرین نرخ ۱۱ محصول پر فروش
نماد برتر- نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران با اشاره به اثر عرضه خودرو در بورس بر کاهش قیمت ها از کاهش ۵ درصدی نرخ خودرو طی دو روز گذشته و آخرین قیمت ۱۱ محصول پر فروش داخلی خبر داد.
دولت آماده حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی است/ دو شرط عرضه خودرو در بورس
نماد برتر- وزیر صنعت با اشاره به دو شرط عرضه خودرو در بورس و تامین مالی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه از بورس گفت: تفاوت ارز دولتی و آزاد فساد زا و دولت نیز در شرایط کنونی آماده حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی است.
شرایط خرید خودرو در بورس
نماد برتر- سرانجام مجلس کلیات طرح ساماندهی عرضه خودرو در بورس را تصویب کرد که بر اساس آن هر شخص می‌تواند هر سه سال یک بار با یک کد ملی، یک خودرو در بورس کالا خریداری کند و قبل از پایان سه سال مقرر نمی‌تواند اقدام به فروش خودرو کند.
کلیات ساماندهی خودرو تصویب شد/ عرضه همه خودروها در بورس کالا
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب کلیات طرح ساماندهی بازار خودرو با اجبار به عرضه همه خودروها در بورس کالا خبر داد.
مجلس امروز ساماندهی خودرو را نهایی می‌کند/ آینده مبهم عرضه خودرو در بورس کالا
نماد برتر- نایب رییس کمیسیون صنایع گفت: امروز طرح ساماندهی خودرو را در ۱۹ ماده بررسی و نهایی می‌شود اما آینده عرضه خودرو در بورس کالا به دلیل مخالفت وزارت صنعت فعلا" مبهم است.
عرضه خودرو در بورس چگونه باعث کاهش قیمت خواهد شد؟
نماد برتر- یک کارشناس اقتصادی گفت: عرضه خودرو در بورس می تواند به افزایش تولید منجر شود و به مرور زمان کاهش قیمت را در پی خواهد داشت.
ایران خودرو تابع تصمیمات سیاست کلان عرضه خودرو در بورس
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو با اعلام تابعیت از تصمیمات سیاست کلان در عرضه خودرو در بورس گفت: این عرضه در قالب یک بسته خواهد بود که در آن با افزایش تولید دیگر محصول ناقص تولید نخواهد شد.
شایعه مخالفت مجلس با عرضه خودرودر بورس کالا صحت ندارد / بررسی مجدد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس، شایعه مخالفت با عرضه خودرودر بورس کالا را تکذیب کرد و گفت: این طرح برای اعمال اصلاحاتی به کمیته صنعت بازگشت و چند روز آینده بررسی خواهد شد.
عرضه خودرو در بورس کالا منتفی شد / طرح‌های جایگزین
نماد برتر- طرح تحول صنعت و بازار خودرو در مجلس قرار بود با محوریت عرضه خودروهای داخلی در بورس کالا به رای گذاشته شود اما طبق شنیده ها، کمیسیون صنایع با این بند مخالفت کرده است.
مخالفت با تغییر قیمت‌گذاری خودرو / ضرر ۱۰ هزار میلیاردی یک شرکت در نیمه اول
نماد برتر- نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس ضمن مخالفت با خروج قیمت‌گذاری خودرو از شورای رقابت و ضرر ۱۰ هزار میلیاردی یک شرکت در نیمه اول سال ، مزایای عرضه خودرو در بورس کالا را اعلام کرد .